torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Matlagningsprogram på morgonen gör mig illamående, Rachel Ray som äckelkäckt mosar ihop potatis med ricottaost och ärtor...uuäck!

Ställde väckarklockan idag på kvart i sju trots att jag inte har labgruppsmöte förrän 10, why? jo för att vara garanterad att få en sista-minuten-biljett till Lund imorrn, vore ju hemskt förargligt om jag inte skulle komma ned pga av missad biljett. Och det var nemas problemas, biljetten är nu på min mobil, u gotta love technology! Känns riktigt business att åka x2000 på morgonen för att gå på massa intervjuer/möten, att jag dessutom kommer ha min laptop med mig, vetenskapliga artiklar att läsa och förmodligen en take-away thé mugg (hur ska jag annars hålla mig vaken när tåget avgår 07:00?) i näven gör ju inte illusionen av business-woman mindre trovärdig direkt. Fattas bara en kavaj och en Mullberry bayswater och jag är Ebba von Sydow

Idag känns halsen bättre men inte optimal, funderar på att skita i det och köra på ändå, så här kan vi ju inte hålla på, ska se om det finns något core-pass att gå på, det kan ju inte vara så farligt eller hur?

Inga kommentarer: