onsdag 25 mars 2009

Onsdag-våffeldag!

Halsontet vill inte ge sig, nu är jag en pillertrillare som dricker vitaminbrus varje morgon, trots att jag är emot vitaminer på konstgjord väg, tycker man ska få i sig det via kosten. Det är irriterande när det bara gör ont och aldrig bryter ut till en förkylning.

Anyway, idag är det onsdag och våffeldagen, men jag tjuvstartade igår. Cyklade till maxi i iskall blåst och skaffade våffeljärn, våffelmix, grädde och sylt.....det var inte så mycket jag hade hemma direkt... Och det var ljuvligt gott, hannn med och tvätta också mellan gräddningarna.

På eftermiddagen idag har jag datalab igen vilket är rätt soft, man sitter bara där o gör vad läraren gör...fast man är alltid några steg före..Vi har rätt många utbytesstudenter i vår klass och de har aldrig använt sig av de databaser vi använder vilket resulterar i att allt måste tas på grundnivå. Hallå! om det är ett krav innan man går en masterkurs att man ska ha läst en grundkurs eller motsvarande så ska man inte behöva gå igenom allt från början igen, snacka om tid som slösas bort på onödiga saker!

Ska åka in till skolan nu innan laben börjar och rätta labrapport samt förbereda mig inför exjobbs intervjuerna på fredag...det ska bli grymt spännande!! Nu gäller det att bylsa på sig, det är några minus ute...huggabugga!

4 kommentarer:

Erika Lundin sa...

jag tror din bloggklocka är fucked up, såvida du inte bestämde dig för att åka in till skolan runt midnatt sådär.

A-lee sa...

ummm...nope...då e den fucked up

Erika Lundin sa...

men nu är den fixad!

(mitt verifieringsord är "eators", det tyckte jag lät roligt)

A-lee sa...

moahaha, det är så djungelns lag, eat or be eaten by eators! ps. jag es tekniska tt jag fixa klockan all by my self..