fredag 27 mars 2009

Dagen i Lund so far...

Nu är jag i Lund på exjobbsintervjuer, sitter och fördriver lite tid i biologihuset, det är rätt coolt här eftersom det finns ett genetikhus (ska ta kort på det sen) ett ekologihus, ett biomedicinskt centrum, och ett biologihus, det e lite skillnad från Linköping där vi inte har mer än en korridor.Det negativa är att det inte finns några som helst studieplatser eller bibliotek på området. Alla husen är dessutom utspridda, jag känner mig lite lost. Men det lilla jag har sett av stan så verkar den mysig, gammeldags på någe sätt med massa gamla byggnader.

Åkte ned till strålande solsken och nu haglar det, skuuuumt!
Har haft spänningshuvudvärk hela dagen, tror att jag kommer somna som en stock ikväll. Längtar redan efter sängen...Det är mentalt jobbigt att gå på intervjuer, man spänner sig innan och under intervjuen så är man nervös och vill prestera på topp vilket ofta leder till att jag blir blank, kommer inte på några frågor what so ever. Vet inte hur mycket man kan påverka om man får ett exjobb baserat på intervjuer. Hoppas jag gör bra ifrån mig iaf....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande! Orora dig inte, de kommer älska dig ska du se :) Lycka till! Nu har jag äntligen helg! Det var länge sen...

A-lee sa...

aaaw tack, det gick över förväntan, samtliga vill att jag ska exjobba för dem...nu är det bara att välja...vilket är svåååårt! lutar åt cancer...