måndag 23 mars 2009

Ny vecka - Nystart

Måndagar är som nystart för mig, ny vecka och en ny chans. I dag har jag datalab så min söta minidator kommer vara med i skolan hela dagen så jag kanske har tid att blogga lite sen.
Efter lunch har jag en föreläsning vilket jag faktiskt ser fram emot eftersom jag har en så fin anteckningsbok att skriva i, det ser så prydligt ut!

Träningsmässigt så står det coreboll på schemat, en lugn start då min hals fortfarande inte är tiptop. Annars så längtar jag mer och mer till skåne, det är lustigt men så fort ska göra nått kul så längtar jag jättemycket och Linkan verkar helt plötsligt så tråkig. Jag kommer dock sakna personerna som bor i den här staden, E, T , S, H kommer ju bo kvar här... Men då har man ju anledning att åka hit igen och hälsa på, kommer dock kännas skumt att inte ha sitt eget place att bo i.
Nä nu måste jag borsta tissebissingarna och ge mig iväg på min underbara nylagade (tack H) cykel till skolan.

Inga kommentarer: