onsdag 11 mars 2009

Pluggdag

I går blev det bodypump, blev så jäkla nöjd med min insats eftersom jag hade 4 killar runt om mig, och jag lyfte tyngre på alla övningar utom bicepscurls!
Förstår inte riktigt varför man går på sådana pass om man bara ska mesa? Det är ju bara en låt man måste stå ut. Jag tar ut mig totalt på pumpen, lyfter så tyngt att jag preciiiis klarar av det, på benlåten kan jag knappt lyfta av stången efter låten är slut- så tungt ska det va!

idag hinns det troligen inte med någon träning, jag har haft seminarie hela dagen, vi hade redovisning av vårt labprojekt som vi har jobbat med i flera veckor. Redovisningen gick kanon! Är så nöjd med min insats. Nu sitter vi o lyssnar på de andras redovisningar....och bloggar...fick nyss skäll av E så det e nog bäst att jag slutar...

Inga kommentarer: