söndag 8 mars 2009

Min lördagskväll

Middagen var jättetrevlig igår, herregud vilken fin lägenhet de bodde i. En 4:a på ca 100 kvm, med öppen spis, och genomgående parkett och stengolv. De hade tänt massa ljus och mysbelysning i hela lägenheten och det hängde ljusslingor lite varstans (jag ÄLSKAR ljusslingor).

Maten de bjöd på var också god, taigryta med ris, rätt mycket drag i den dock jag tror jag hann dricka 3 glas vatten innan jag hunnit äta upp hälften. Till maten drack vi tjeckisk öl och jag tog även en corona, tur det med tanke på hur kryddig maten var!

I kväll hoppas jag på träning, har dock lite halsont så det blir nog lungn träning men ändå. Hann klart med mitt arbete igår så nu kan man kryssa av det från listan, ska bara dubbelkolla referencer och dylikt.

Dagen består av artikelläsande och rapportskrivning, har laddat med smågodis från i fredags och thé. Nu jäklar ska jag vara lika effektiv som igår!

Älskar effektivitet!!

Inga kommentarer: