måndag 25 februari 2008

"The gods are punishing me for having casuall sex!"

Japp så känns det nu. Hade ett one-night-stand i torsdags och han är en sån person som jobbar lite överallt så han reser mycket, då sexet var bra så kom vi överrens om att han skulle höra av sig när han var i stan nästa gång, vilket skulle vara om några veckor.

I morse ringer han, jag sitter på föreläsning och kan inte svara. Så han ringer igen en halvtimme senare, han är på väg till stan och undrar om vi kan ses, jag säger att jag måste jobba med projektet, han säger att han hör av sig senare.

Vid 11 hör han av sig igen, bara för att veta när jag kan ses, jag säger jag vet inte då jag nyss satt igång med projektet.

Så här fortsätter det under hela dagen han ringer varannan timme och frågar när jag är klar. HALLÅ! det går ju inte fortare om du stör hela tiden!

Detta får mig att bli ganska avtänd, desperata killar är inte hett. Han håller fortfarande på och ringer mig trots att jag sagt att jag inte hinner ses ikväll, han säger att han kan vänta tills jag är klar med pluggandet. Jag säger att det är nog ingen idé han säger att han väntar, vill bara ses en kort stund.

Mellan 19 och 19:30 har han ringt 10ggr, skrivit på msn trots att jag står som "visa offline" och frågat hur det går. Jag blir galen!


2 kommentarer:

Erika Lundin sa...

Dissa dissa dissa dissa. Han verkar ju rätt lagom jobbig.

beerbelly sa...

Nu råkade jag mest slumpa förbi.. men allvarligt.
Den där snubben verkar ju farlig. Be honom sluta höra av sig och att du polis anmäler om han inte håller sig lugn.
Det beteendet är inte friskt och då spelar det ingen roll hur bra du var.
Hoppas det löste sig ändå förstås.