lördag 9 februari 2008

Dejt, öl och deppiga kompisar

Igår var jag på dejt. Med en lärare, en mattelärare! uj uj uj....
Vi hade aldrig träffats i verkligheten så det var något nervöst, men jag blev positivt överraskad, han var sötare i verkligheten än på kort.

Vi gick till NH, studentställe, och jag var charmerande mot garderobskillen och otjejig i baren då jag betällde en Corona, trodde jag....När vi satt oss ned så får jag kommentaren: " Corona, tjejölen nr 1" jaja wth, jag brukar sällan dricka den så jag tyckte det var en skön omväxling.

En öl blev till tre och vi hann täcka film, musik, ex, godis, glass, ja i princip allt! Tom sport! Sen hade vi inte så mycket mer att prata om lixom....så vi började kyssas isället...Åh vad jag älskar "första kyssen" den är sååå mysig!

När vi tog en liten puss-paus så pekade läraren ut en gammal klasskompis till honom om han stött på i baren, kompisen hade berättat att han hade blivit dumpad av sin flickvän för 1,5 vecka sen och han hade sagt till läraren att han var deppig. Jag tyckte iof inte att kompisen såg ut att lida så mycket ty han hade två tjejer i knät som var lika intresserade av varandra som av honom...

Jag frågade läraren om han var avis, han sa nej, LIAR!

När tredje ölen var slut så tyckte läraren att det var dags att gå, så han följde mig hem (gentleman!) och fick beundra min fina lägenhet. Och nu ska ni inte dra massa förhastade slutsater här, för han prommenerade hem sen, så de så!


Idag ska jag försöka plugga hemma är tanken...får se hur det går...

Inga kommentarer: