söndag 24 februari 2008

Catch you on the fjortisside of life?

Ibland går Alee ur sin kostym och går omkring på gatorna som en vanlig fjortis. Det hände igår...Deppig över dagens händelser och grymt socialt understimulerad så bjöd jag in Erika på schlagerkväll. Hon kom med vin så det blev mycket trevligt, fick ett major fjortisinfall och skulle helt plötsligt bli rökare, men är för mesig för the real thing så det blev mentholcigg som införtärdes på min fin fina terass. Helt plötsligt blev det väldigt fnissigt och mysigt att sitta ute och pimpla vin och dricka mentolcigg. Felt like a girl of fiftteen again...

Efter vinet var våra späda strupar konstigt nog fortfarande torra så vi blandade en drink på vad som var kvar av min frukostjuice, Erikas kvarglömda vodka, vi hällde i lite melonpassoa också för smakens skull, men as it turned out, ingen bra kombo! Så för att dölja passoa smaken så hällde vi i lite persikolikör också...Behöver jag säga att drinken blev gaaaanska stark....?

Efter våran häxbryggd så blev livet mycket trevligare, vi hade otroligt kul åt allt från att Erika såg ut som ett ollon till att jag fick skumma mail på helgon. Jag har världens bästa kompis!






1 kommentar:

Erika Lundin sa...

Ååååååh! Men det är ju JAG som har världens bästa kompis?