torsdag 2 april 2009

Torsdag

nähäpp, halsen vill inte ge med sig, och nu har jag ont i öronen också. Imorrn blir det därför besök på vårdcentralen, har inte vart hos doktorn sen jag var liten så det blir ju intressant.

Igår körde jag Body pump, förrsta gången med nya koreografin, och kan ju säga att det känns idag! Trots det la jag inte på så mycket vikt som jag brukar, tog 20kg på benböj innan och nu la jag bara på 15kg, minskade med 2kg på bröst, samma på biceps och triceps och axlar. Men det var såååå kul att få köra igen, men det straffa sig idag, halsen e värre än någonsin.

I tisdags körde jag BodyJam även där var det ny koreografi, och jag vet att jag säger detta varje gång men oooh! det var den roligaste koreografin hitintills! jättehäftigt med Jive, hiphop, crumping och house som vanligt. I love it!nu ska jag fasiken bli frisk till nästa pass, yeah! shake that butt!

Inga kommentarer: