söndag 19 april 2009

Löparglädje

Första löprundan avklarad, förra året hade jag som mål att klara av att springa 5km utan att gå någonting, vilket jag också klarade, sen försökte jag förbättra min tid. Lyckades då med att komma runt på 28min. Inför första lörundan på ett år igår så satte jag ribban lågt- jag skulle klara av 2,5 km utan att gå...MEN jag sprang 5 km!!! och kunde ha fortsatt springa, men tänket det e bra att börja mjukt.

Så jag antar alla pass jag gått på under året har gett resultat! (Body Jam, combat, pump etc etc...)Trodde verkligen inte det skulle gå med tanke på att det gått ett år sen jag sprang sist. Tiden blev på 33 min, men det e inte fy skam för första turen, nu är det bara att göra om det... Knäna sa dock ifrån igår kväll s idag blir det styrka på gymmet istället, med min egna pt- mr H!





De nya racer-skorna, Asics GT 2140 W....känns bra, känns bra!

Inga kommentarer: