onsdag 5 mars 2008

Jag: en färgblobb på en beige vägg

igår gick jag på stan efter skolan, nya skor införskaffades; gula converse! och jeans och tröja, jeans är verkligen en plåga att köpa, man känner sig alltid felskapt.

idag blir det mera "plugg" fast morgonen har hitills varit synnerligen oeffektiv, men trevlig dock. Erika sammanfattade det väldigt bra tycker jag.

Igår fick jag en intressant kommnentar från H, jag hade svart v-ringad tröja på mig, svarta skor och jeans, han sa att jag såg ut som en ekonom....bah! förolämpning! Sen skyndade han sig att tillägga att det såg bra ut...

Så idag när vi sågs så hadejag turkos tröja, mina gula converse och jeans, då sa han att jag såg ut som en sån där färgblobb man ser på väggen. Tack lixom!

Själv var han klädd i brun tröja och beiga combatbrallor. Jag tyckte han såg ut som en vägg vilket jag också sa, han: ja men då är jag väggen och du är färgklicken på väggen... eeh.

1 kommentar:

Erika Lundin sa...

färgblobb, färgblobb, färgblobb!