torsdag 6 mars 2008

glassmonster och grekpaj

idag var det sol o varmt så jag och Helena köpte varsin glass. ÅRETS FÖRSTA!

Efter skolan cyklade jag till Siba och skaffade ordentliga hörlurar som sitter kvar i örat, inte i-pods kassa, dom har drivit mig till vansinne. Blev jättesugen på ett par Skullcandy, rosa med döskalle på, men intalade mig själv att det var onödigt dyrt..buhu...men åååh vad dom var fina...

Stannade till på mataffäre på vägen hem och blev 1. superinspanad av söt kille, som sen gick med en tjej, förmodligen flickvän. WTF glo inte om du inte e ledig!
2. Hälsad på av vad jag senare fattade var min granne, men när han heja så kollade jag bara konstigt på honom o tänkte vad är det för udda typ. OOOPS!

Väl hemma var jag duktig och gjorde paj. Grekisk, sååå gott. Nu blir alla avis imorrn på min matlåda moahahaha.

Hade hjärnsläpp idag och glömde tre gånger att jag skule posta ett kuvert...så då gick det som det gick..



1 kommentar:

Erika Lundin sa...

är det nån som spytt på den där pajen eller?