torsdag 18 september 2008

Imorrn är det äntligen fredag!!!!!!!

instämmer med Aioli om att höstdeppet känns mer och mer påträngande, blir aldrig riktigt pigg och känner mig aldrig riktigt utvilad, det e svårt att komma ur sängen på mornarna nu.

Inte ens träningen lockar mycket just nu, en ihärdig hosta håller sig kvar och jag drar mig för att ge mig iväg. Men idag blev det iaf body combat igen och vad bra jag mådde efteråt! Var riktigt glad att jag kom iväg, känndes att det behövdes. Längtar efter en rejäl löprunda, snart struntar jag i min dumma knöl på benet o kör ändå, det gör ju inte ont så det kan ju inte vara så farligt?

Var full av endorfiner och bjöd över H på äppelpaj med glass, råkade dock riva med mig fel glass, vad jag trodde var vanilj var i själva verket melonglass....funkade sisådär med äppelpaj. Så nu har ju inte H fått uppleva den fulla potentialen min paj har...måste kanske göra en till...det var hans förslag iaf hehe.

imorrn är det äntligen fredag och jag ser fram emot en trevlig helg med H:s kompis på besök, det blir fredagsöl på kåren, studentpub på kvällen och på lördag bastu, tacos och sen utgång igen. Hoppas även att jag och H hinner med en skön skogspromenad i solen.

Antar en bloggutmaning för att variera mig lite...

♥ 5 saker i min frys: bröd,rökt lax, räkor, dill, tortillas.

♥ 5 saker i min garderob: pulsklocka, baggy jeans, hoodies, linnen, massa väskor.

♥ 5 saker i min väska: Hello kitty kalender, en plånka som ser ut som en apa, vattenflaska, i-pod nano, LG viewety.

♥ 5 saker i badrumskåpet: Massageoljor, tandbostar, piercingsmycken, deo, shimmerpuder.

♥ 5 saker i mitt skafferi: Quinoa, röda linser, linfrön, mungbönor, fiberhavregryn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Är det nått som hjälper mig med höstdeppet så är det Campushallen! Tack för att det finns!