tisdag 10 juni 2008

Västerås

Hade en intervju till sommarjobb igår och då måste man ju se proper ut så så här var min outfit.

Efter intervjun hängde jag lite hos J medan han tvättade, sen köpte vi med oss lunch och slappa lite i Vasaparken. Efter ca 20 min kommer J på att han skulle skjutsa sin ömma moder till jobbet så jag får lite solotid för att shoppa. Lyckades hitta en bikiniöverdel och en ny bh, success!

J kommer tillbaka och vi sätter oss på en parkbänk på torget och dömer folket som går förbi. Jag gör utmärkta analyser över skillnaden på Västeråsfolk och Linkanfolk. Konstaterar att Västerås består av 90% Brats och fjortsiar, vaddå Stockholmskomplex? nääää?
Joggingturen för dagen blev av den med men ute vid min ömma moders stall, där jag blev lurad att leda en stackars häst in i hagen med, min skor är inte längre vita utan grå av allt vägdamm, likaså mina ben förövrigt.
Lilla pytte Twist som är så liten att han har ett hål i boxdörren bara för att han inte kan se ut över den.

Inga kommentarer: