torsdag 12 juni 2008

Runners high


Idag körde jag hårdlöping, fick verkligen pressa mig själv och nu värker hela kroppen. Men fan vad känns bra ändå!

Vet inte varför det känndes så jobbigt, fick knappt någon luft, tänkte att det kanske var pollen men det har regnat så mycket så det borde inte vara så mycket i luften nu. Skuuumt.

Kan vara så att jag är på väg att bli förkyld kanske, vaknade med lite halsont nämligen.

Eeeeller så är jag bara mesig och det faktum att jag inte längre har mina dagliga cykelturer till och från universitetet längre börjar märkas.

Nu ska jag klä på mig och bege mig till J, jag ska få en gitarrlektion =)
Kvällen kommer dels innebära middag med mamsen på Jensens Böfhaus och sen möta J igen för en spelning på Sigurdsgatan.
Det ska bli såååå sköj!!

Förövrigt så saknar jag linkan personer massa nu...


Inga kommentarer: