torsdag 17 april 2008

Sol, skola, skor


Varit sjukt oproduktiv i skolan idag men duktig när jag kom hem.

Då snörde jag på mig skorna och gav mig ut på min runda igen men denna gång förlängde jag den en bra bit, så nu är benen rejält döda.

Kommit fram till att Trance är bästa musiken att träna till. Inne på Armin van Burens mix nu, rejält skönt dunk i den och man kommer upp i högre tempo än med vanliga låtar.

Solen sken skönt och glittrade i vattnet och jag fick massor av frisk luft. Hade lite dåligt samvete igår när jag inte kom ut utan bara cyklade till o från skolan och till helena men kompenserade lite idag iaf med att förlänga rundan.

Mötte en gammal kursare på vägen med, härligt att se folk i annan miljö än i skolan eller på nått uteställe.

När jag kom hem tog jag en lång skön dusch, sen kirrade jag en smarrig kycklingwok, med massa fina färgglada grönsaker i.

Nu ska jag göra en kopp thé, ge mina fötter en välförtjänt massage och måla tånaglarna med tror jag. Börjar få blåsor under mina fötter, funderar på om jag har för stora skor alternativt för tunna strumpor, så att jag glider i skorna..? Hmmm det bränner lixom under fötterna efter en runda.

anyways, thats all folks!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nylon ska va bra mot skoskav har jag hört, kan ju inte kännas så fräscht dock...ses i e.m.