måndag 14 april 2008

En dag av komplimanger

Idag har mitt ego vuxit något enormt, jag har fått komplimanger hela dagen!
Det började redan på morgonen när jag kom till föreläsningen och Helena säger, Söt tröja är den ny?
Lite senare viskar J, vad fina stjärnörhängen du har!
På rasten säger A, vilka coola byxor, och den där tröjan är verkligen fin!
J på rasten: Men nu måste jag vet VAR har du köpt tröjan, den var jättefin! Fanns den i rosa?
Senare joinar H med vän och säger, coolt matchad du är idag, vad fint med gult!
Senare när vi pluggar så tillägger H att han är glad att han inte pluggar till idrottslärare för då skulle han inte få plugga med oss.
Jag: Tjao vi är ganska roliga..
H: Ja men DU är allra roligast, den roligaste personen jag känner!

Uppfylld av alla fina komplimanger så bubblar jag av dem till Erika som tillägger att mitt hårband är jättefint!

Tack alla underbara kompisar! Ni gör min dag!

undra om mitt ego kan bli större...får kanske inte plats i mössan längre då.... *orolig*

ps. När jag gick hem var himlen rosa.....Outfiten som är: minst ett år gammal tröja och ärvda jeans, men tydligen fint ändå..
Erika och H var sååå glada att jag tvingade dem vara kvar o plugga en timme till...
Jag var glad iaf, fick ju sällskap!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att höra att det finns undantag till den svenska traditionen att hålla inne med komplimanger. Det gör ju ens dag =D

A-lee sa...

eller hur? man blir sååå glad, jag ska ge alla komplimanger imorrn!