torsdag 31 juli 2008

A-lee en mjölkis?

Igår blev det ett gympass igen, efter att ha vilat på onsdagen så tänkte jag att nu jävlar kör jag hårt! men icke! jag pallade 5 min på rodden!!! sen var mina ben helt döda, sen körde jag bröstmaskinen och pallade bara med 2x12 rep, 35kg jämfört med mina vanliga 3x15 och 35 kg.

Vet inte vad som är fel, men min kropp var helt enkelt inte med alls igår. Börjar fundera på om jag ätit för dåligt på morgonen. Jag började jobba vid 7 på morgonen och åt en tallrik fil med 1 msk linfrön vid 6 tiden, sen åt jag en grov knäckebrödsskiva med ost och grönsaker samt 2st sharonfrukter på jobbet runt 8 och 9 tiden. Blev det kanske för lite?

Som tur är var magen med i alla fall, körde magövningen som H visat mig och höjde motståndet till 55kg, körde 5x20 repetitioner men har ändå ingen träningsvärk idag, skuuumt!

Idag vettefan vad jag ska göra för träning, har ingen lust att hänga på gymmet när jag slutar 20:30 idag, men kanske en löprunda ist, det lär ju vara svalare på kvällen. Sista dagen på jobbet idag, det känns så skönt.

Imorrn drar jag och morsan ned till norrköping för att se Kent lira i lejongropen, utomhuskonserter is the shit! Längtar såå mycket efter min egna lägenhet och att få springa av mig runt vackra stångån i Linkan. nU ska jag ut och steka mig lite i solen med Mari Jungstedts "Den döende dandyn", kan bara inte med att plugga vid sånt här väder..illa!

Inga kommentarer: